·Zerrenda honetan, gaiarekin loturiko web-gune interesgarri batzuk dituzue (interes mailaren arabera sailkatuak). Tarte libre batean, hurregokoak irakurtzera animatzen zaituztet:
1.ORRIALDEA
Honakoan, musikaren zentzua eta formazioaren garrantzia argitzen digu. Bestalde, kontserbatorio eta musika eskolen arteko ezberdintasunak alderatzen ditu. Akademikoak ez diren heziketa musikaleko metodo batzuk zerrendatzeaz gain, musika tresna eta zentroa aukeratzeko orientabide batzuk ere eskura jartzen dizkigu.
2.ORRIALDEA
Orrialde honetan, musika metodo ezberdinen azalpena agertzen da, Lehen Hezkuntzarako musika ariketa batzuk ere proposatzen dira eta web helbide interesgarriak aholkatu ere. Amaieran, zure iritzia eman eta aktibitateen proposamenak egiteko gunea dauka.
3.ORRIALDEA
Orrialde honetan, metodo hitzaren esanahia azaltzen da eta musika klaseko hezkuntza alderdiak eta haren helburuak aztertu ere egiten ditu. Garapena musikalaren etapak aipatu eta fundamentazio pedagogikoari buruz puntu batzuk garatzen ditu. Gainera, musika metodo egile ezberdinen biografia eta metodoaren azalpen laburra aurkituko duzue, bere metodo propioaren azalpenarekin.
4.ORRIALDEA
Irakasleentzat interesgarria izan daitekeen informazioa dugu hemen; Musikan agertzen ari diren teknologia berrien zenbait aukera ezagutzera ematen du eta Midi-aren esanahia azaltzen digu. Soinua prozesatzeko metodo batzuk ezagutzeko aukera emateaz gain, ordenadore bidezko konposaketa-metodoaen oinarriak azaltzen dizkigu.
5.ORRIALDEA
Orrialde honetan, Shinichi Suzuki metodoaren historia eta garapena aurkituko duzue. Bere bibliografia irakurri dezakezue eta metodologia jarraitu duen ibilbide historikoa, bere hasierako urratsetatik gaur egun arte. Metodologiaren ezaugarriak banaka zailkatu eta azaldu ditu, amaieran beste web orrialdekin lotura dagoelarik.
6.ORRIALDEA
Dalcroze metodoaren jatorria eta haren filosofia zein den ikusiko duzue hemen. Metodoa dituen hiru lan atalen garapena dago; solfeo, euritmia eta inprobizasioa. Gainera, klaseen helburuak zeintzuk diren azaltzen da eta klasea aurrera eramateko beharrezkoak diren materiala.
7.ORRIALDEA
Oraingoan, Edgar Willens-en metodologiaren ezaugarriak, filosofia, musicomovigramaren azalpen txiki, giza helburuak, helburu sozialak eta musikalak, bibliografia eta abarren atal ezberdinak sakontzen ditu. Amaitzeko, ondorio moduko ideia batzuk azaltzen ditu.
8.ORRIALDEA
Musikoterapia; Musikaren eraginez, gaixotasunak sendatzeko aukera ez ofiziala da eta orrialde honetan aintziniatik ereabilitako metodoa dela esaten digute. Metodologia honen hiru etapa ezberdin aipatzen dira eta hainbat alderdietan dituen eragin zehatzak azaldu ere egiten ditu.
9.ORRIALDEA
Honako honetan, Carl Orff metodo egile ospetsuaren bilbiografia dago, metodoaren ezaugarriak, abiapuntua eta garapena, eskala pentatonikoaren esanahia eta ondorio bat isladatzen da.
10.ORRIALDEA
Hemen, Euskal Herrikoa den metodo egile baten inguruko informazioa eskuratu ahal ditzakezue, Imanol Urbietaren ingurukoa hain zuzen ere. Bere ibilbide pedagogikoa kontatzen du eta bere metodoaren oinarriak. Elkarrizketa bat ere aukrituko duzue bere argitalpenen berriekin batera.
2009-10-28
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario