2010-01-17

MUSICAL THEATRE

KLIK EGIN BIDEOA IKUSTEKO

·Songs are a useful tool to motivate learning process. Watch the video-song in class, once you have seen the video, give out the song chorus; take part and enjoy the theatre.

·Ariketa honekin, era erakargarri batean landuko dugu intonazioa eta ahotsaren erabilera egokia. Bidez batez, eskalako notak ere errepasatuko ditugu.

·Honekin batera, eta abestia landutakoan, koreografia bat proposatu dezakegu, ikasleek asmatutakoa edota bideoan ikusten dena, horrela antzerki musikal moduko bat osatuz.

So Do La Fa Mi Do Re
So Do La Fa Mi Do Re
So Do La Ti Do Re Do
So Do La Ti Do Re Do

Doe, a deer, a female deer
Ray, a drop of golden sun
Me, a name I call myself
Far, a long, long way to run
Sew, a needle pulling thread
La, a note to follow Sew
Tea, a drink with jam and bread
That will bring us back to Do

Do Re Mi Fa So La Ti Do
Do Ti La So Fa Mi Re

Do Mi Mi
Mi So So
Re Fa Fa
La Ti Ti

(Repeat above verse 5x)

Doe, a deer, a female deer... (again)

No hay comentarios: