2009-11-04

NIRE BURUAREN AURKEZPENA

·Txikitatik, modu batean edo bestean musikarekin lotura estua izan dut eta gaur egun nire zaletasuna musika izanik, eta haurrekin musikaren inguruan lan egiten dudanez, Txirula Mirulan IMANOL URBIETAren metodologiarekin, gai honi buruz zerbait lantzea bururatu zait, gainera irakasleentzako oso interesgarria eta lagungarria izan daitekeela uste dut.

·Johannella Tafuriren "¿Se nace musical?" eta Imanol Urbietaren "Nire ibilbide pedagogikoa" liburuak irakurri ondoren, musika dituen eraginen inguruko informazio gehiago eskuratu dut eta deigarriak egin zaizkidanez hainbat aspektu, berriak niretzat, gaian sakontzeko gogoz ikusi naiz. Jaio aurretik ere, gugan musika duen indarra jakinda, metodologia ezberdinak ezagutzea eta guztietatik norberak bere metodologia berria egitea ezinbestekoa dela konturatu naiz.

·Askotan klaseak ematerako orduan ez zaizkigu gauza berriak bururatzen eta zaila egiten da informazio iturri on bat aurkitzea. Horregatik nire helburua zera da: Orrialde bat egin, non musika metodologi ezberdinei buruzko informazioa eta ikasleekin egiteko proposamen didaktikoak erraz aurkituko diren. Azken finean, norberaren metodologia sortzeko laguntza txiki bat.
Zuen gustokoa izango delakoan, hona hemen nire lana:

IZARO OLASO

No hay comentarios: