2009-10-25

SARRERA

·ONGI ETORRI! Orrialde honetan, musika ikas-irakasteko estratejia metodologiko ezberdinak aztertuko ditut. Eduki eta helburuen arteko loturaren emaitza da hain zuzen ere, irakasteko metodologia.

·Argi izan behar dugu, metodo bakoitzak emaitza ezberdinak emango dituela egoeraren arabera, edukien arabera eta lortu nahi diren helburuen arabera. Horregatik esan ohi da, ez dagoela metodo bat besteak baino hobeagoa denik. Momentu bakoitzarako metodologia egokia hautatzea izango da beraz, hezitzailearen lana.

"Lagunok, ez imitatu, ez kopiatu. Nahi baduzue, irakurri gure liburuak, goitik behera aztertu, baina, gero, ahal denik lasterren, zokora itzazue. Zuek sortu behar duzue zuen inguruko haurrei komeni zaien metodoa. Azpimarratu zuen haur horiek bizi duten mundu aparta, jabetu haur horiek bereganatu duten keinu kodeaz; zeuek jakin behar duzue zein den haur horien mundu-ikuskera berezia, eta behar dituzuen erantzunak ematen saia zaitezte." (Imanol Urbieta)

·Gizartea aldatuz doa eta ikasle eta irakasleen arteko rolak ere urtetik urtera ezberdinak dira. Horrekin batera, irakasteko ikuspegi metodologikoak ere egunero berritzen dira.

No hay comentarios: